уторак, 29. децембар 2009.

Само Слога Србина Спасава- или Сеоба?


Творца узречице ''Само Слога Србина Спасава'' треба прогласити најмудријим човеком на овим просторима. Ма, у целој Европи, мудријег и од Аристотела, Платона, Хегела, Канта....
Као да је знао шта ће се десити са Србима у будућности, па им је створио ову изреку. Изреку која би требало да нас опамети, и да нам укаже зашто пропадамо. Докле ћемо више да се делимо браћо Срби? Докле?
Бој на Косову има две верзије. Има ону верзију, где Вук Бранковић издаје Цара Лазара и Срби зато губе битку, и има ону верзију да су Срби победили а Турци после искористили борбу српске властеле за власт, и завладали Србијом. И у једној и у другој верзији, кривац за пропаст је Српска неслога! Не слога Вука и Лазара, и неслога српске властеле. Па докле ћемо више да се делимо? На Обреновиће и Карађорђевиће, на четнике и партизане (у новије време Љотићевце, Недићевце), на оне који желе у ЕУ и оне који не желе... О нашој неслози довољно говори податак колико тренутно имамо странака у држави? Зна неко? Па, ја знам за 500!?!?!!? Није ли превише? Непријатеља српства је пуно, јачи су и спремни за своје циљеве, а ми смо и даље несложни. Зато, ''СВИ ЗАЈЕДНО НА ОКУП РАДИ ОДБРАНЕ СРПСТВА''!!
Ставио сам у наслову ''или Сеоба?''. Ово ми је једном приликом рекао мој отац :''Нас изгледа само Сеоба спасава, друге нам нема. Нама је једини спас били сеоба''. Немојте мислити да он предлаже бежање или повлачење, већ само каже како јесте.
Тврди се да смо се доселили на Балкан, да смо дошли из Азије. Ето, и историја Срба почиње са сеобом. Ако је наравно тачна та тврдња да смо дошли на Балкан.
Морали смо да се селимо пред Турцима, па да бежимо од усташа, терали нас и шиптари са Косова, и тако даље..... Зато, треба променити наш грб, тј. изменити само значење 4С, који би изгледа требало да значи :''Само Сеоба Србина Спасава''. Јер нас је до сада само спашавала Сеоба. И ја сам сам жртва етничког чишћења, јер сам из родног Осијека, протеран преко границе, у Србију.

Нема коментара:

Постави коментар